سلامت نیوز :  فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت که در جلسه علنی امروز(یکشنبه) در موافقت با گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت بهداشت سخن می‌گفت در واکنش به اظهارنظر یکی از نمایندگان درباره اینکه طریقت منفرد صلاحیت عمومی برای تصدی وزارت بهداشت و درمان را ندارد، گفت:‌یقینا آقای رئیس جمهور وقتی شخصی را به عنوان گزینه پیشنهادی برای یک دستگاه اجرایی معرفی می‌کند، برای صلاحیت عمومی وی از دستگاه‌های مربوطه استعلام می‌گیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس انتظار دارند، محمد حسن طریقت منفرد برنامه 5 ساله توسعه را به درستی اجرا کند، افزود: با توجه به مدت خدمت‌گذاری باقیمانده، انتظار این است که آقای طریقت منفرد، برای اجرایی کردن انتظارات مردم و نمایندگان اقدامات لازم را اعمال کند.

نماینده مردم پاکدشت با بیان اینکه طرح پزشک خانواده و بهبود سیستم اورژانس کشور برای مقابله با حوادث رانندگی از جمله برنامه‌هایی است که مجلس انتظار دارد وزیر بهداشت با جدیت آن را دنبال کند، تصریح کرد: ایجاد واحدهای سلامت بهداشتی با تجهیزات مهم درمانی در مناطق محروم باید در اولویت برنامه‌های آقای طریقت باشد.

بشیری با بیان اینکه لازم است وزارت بهداشت با توجه قرار دادن استانداردهای بین‌المللی سلامت، اهمیت ویژه‌ای به امنیت غذایی مردم بدهد، گفت: اکنون که آقای طریقت منفرد سرپرستی وزارت بهداشت را برعهده دارد ما شاهد خدمات بسیاری از ایشان در وزارت بهداشت بوده‌ایم و انتظار داریم با استمرار این خدمات زمینه مناسبی برای کیفیت سیستم‌های بهداشتی داشته باشیم.

وی با اشاره به حوادث رانندگی گفت: متاسفانه وضعیت خوبی در امنیت جاده‌ها نداریم و انتظار داریم با بهبود وضعیت اورژانس کشور شاهد کاهش تلفات رانندگی باشیم.

بشیری در پایان از نمایندگان خواست به گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت بهداشت رأی مثبت بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha