سلامت نیوز : امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد که در موافقت با گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت بهداشت در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس سخن می‌گفت اظهار داشت: برای اینکه صلاحیت یک وزیر برای وزارتخانه خاص را مورد بررسی قرار دهیم باید برخی معیارها از جمله توانایی و تحصیلات و کارآمدی آن مسئول مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با بیان اینکه برخی وزرا به دلیل آنکه به برنامه پنجم اعتقاد نداشتند با مشکلات اجرایی مواجه می‌شدند افزود: یکی از افتخارات آقای دکتر طریقت منفرد این است که در نگارش برنامه پنجم جزء برنامه‌نویس‌ها بوده است و بنابراین به برنامه پنجم اعتقاد دارد.

نماینده مردم مشهد افزود: بنده از زمانی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بوده‌ام آقای طریقت منفرد را که عضوهیئت علمی دانشگاه سمنان بود می‌شناختم و از همین رو می‌توانم بگویم که ایشان فردی متدین، متعهد و مومن است.

قاضی‌زاده با بیان اینکه تمام همت طریقت منفرد جز دلسوزی برای محرومیت و مستضعفین نیست افزود: آقای طریقت‌ منفرد وقتی در مرکز پژوهش‌های مجلس بوده است نیز در کمیسیون بهداشت حضور می‌یافت و ما از ایشان کمک می‌گرفتیم.

وی با بیان اینکه گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت بهداشت سابقه مناسبی برای اداره وزارت بهداشت دارد گفت: آقای طریقت منفرد متعهدانه و دلسوزانه کار می‌کند و انشاءالله دلسوزانه وزارت بهداشت را نیز اداره خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha