یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 69911

سلامت نیوز : حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با فارس  اظهار کرد: عزم مجلس بر این است که به دلیل نزدیک شدن به اتمام کار دولت برای همکاری و بر زمین نماندن کارها به وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان رأی مثبت دهد.

وی گفت: یک وازرتخانه با سرپرست به درستی نمی‌تواند انجام وظیفه کند آن هم وزارتخانه‌ای که با سلامت مردم سر و کار دارد، بنابراین آن‌گونه که معلوم است دوستان ما در مجلس سخت‌گیری به خرج نخواهند داد و جمیع جهات را در نظر می‌گیرند.

 نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: غالبا وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها حاضر می‌شوند و موظف به پاسخ دادن به ابهامات هستند که این جا چنین کاری صورت نگرفت و مجلس هم نمی‌خواهد خود را هزینه کند و از طرفی بیشتر فکر نمایندگان روی بودجه بوده تا این‌که بخواهد در این مورد موشکافی کند.

حجت‌الاسلام بزرگواری به بحث بودجه اشاره کرد و گفت: نمایندگان در بحث بودجه مناطق خود را هم در نظر می‌گیرند و برای تکمیل پروژه‌های خود پیشنهاد می‌دهند.

وی با بیان این‌که باید نظر شورای نگهبان را تأمین کنیم، تصریح کرد: در بودجه سه دوازدهم اعتبارات برای انتخابات آینده در نظر گرفته نشده بود و مطابق بودجه سه ماهه اول سال جاری بسته شده بود.

نماینده ادوار هشتم و نهم از عزم مجلس برای تغییر اکثر ماده و تبصره‌های دولت در بودجه خبر داد و گفت: اشکالاتی وجود دارد که کارشناسان در کمیسیون بودجه برای تغییر آن‌ها مصمم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha