سلامت نیوز :  بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس صبح امروز (یکشنبه) به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: آقای طریقت منفرد! شما در بین همکارانتان به عنوان یک فرد عصبانی مشهور هستید و این موضوع باعث شده بسیاری از افراد نتوانند با شما همکاری کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: در 3 دوره، مدیریت شما در مجموعه بیمارستان امام حسین همواره از افراد ناتوان، بله قربان‌گو و ضعیف استفاده کردید که باعث ورشستگی آن شدید.

وی افزود: امروز بسیاری از افرادی که شما با آنها مخالفت و اخراج‌شان کردید مدیرانی پر توان، خلاق و نخبگانی هستند که سال‌های سال در کشور آزمون پس داده‌اند؛ شما که تحمل افراد توانمند و خبره را ندارید چگونه می‌توانید با سیل عظیم مردم دارای مشکل مواجه شوید.

نعمتی با بیان اینکه آیا حضرتعالی به عنوان فردی که در نقاط مختلف بویژه سازمان تأمین اجتماعی مدعی برنامه‌ریزی هستید در این مدت چه کارهایی انجام داده‌اید، گفت: شما اعلام کردید ظرف مدت 6 دقیقه می‌شود شق‌القمر کرد اما در این 2 ماه و نیم چه قدمی برداشته‌اید.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: در خصوص بدهی بیمارستان‌ها و نیمه تعطیل شدن آنها توانسته‌اید کاری انجام دهید؟ در این مدت که بسیاری از شهرستان‌ها از داشتن پزشک متخصص محرومند آیا شما 50 پزشک متخصص به جاهای مختلف کشور اعزام کردید؟

وی ادامه داد: شما مطرح کردید که سال ساماندهی پزشک خانواده است، امروز در روستاهایی که 5 هزار جمعیت دارد یک پزشک عمومی و یا حتی یک پرستار نیز حضور ندارند.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: مطلب دیگر زیرمیزی‌هایی است که در بیمارستان شما وجود دارد و شما بر روی آنها چشم بستید که در جلسه دیروز هم مطرح شد اما جوابی به آن ندادید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha