سلامت نیوز :  در حالی از روز گذشته طرح کارزار رسانه‌ای برای پیشگیری از مصرف شیشه در تهران در ایام نوروز با حضور همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی و جمعی از معاونان وی اجرا شد که قرار است افراد به کار گرفته شده در این طرح با ارائه بروشورهای خطرات اعتیاد آگاهی‌های لازم را به خانواده‌ها و به خصوص جوانان بدهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ این در حالی است که طرح کارزار رسانه‌ای برای پیشگیری از مصرف شیشه برای نخستین بار در کشور و آن هم به صورت پایلوت در تهران آغاز شده است که قرار است پس از پایان نتایج آن بررسی، در سال‌های بعد این طرح در زمان‌های مختلف برگزار شود.

در همین راستا همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفت و گو با فارس با اشاره به اینکه بهزیستی از ظرفیت اورژانس اجتماعی برای اجرای این طرح استفاده خواهد کرد، گفت: 30 دستگاه خودرو آمادگی اجرای این طرح دارند.

وی با اشاره به میادین و مناطق در نظر گرفته شده برای اجرای طرح کارزار رسانه‌ای برای پیشگیری از مصرف شیشه در تهران گفت: 10 میدان و منطقه برای استقرار خودورهای طرح پیش بینی شده است.

هاشمی ادامه داد: میدان ونک- خیابان میرداماد- میدان محسنی،تجریش-میدان قدس-شریعتی، آزادی-انقلاب-دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف،منطقه شرق- سمت خروجی شمال، عوارضی قم،عوارضی کرج،میدان صادقیه،پونک،بازار شهرری،بازار بزرگ تهران ، 10 میدان و محل مورد نظر برای استقرار خودروهای طرح کارزار رسانه‌ای برای پیشگیری از مصرف شیشه در تهران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha