سلامت نیوز : یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی بهداشت خطاب به وی گفت: شما تحمل افراد توانمند و خبره را ندارید، چگونه می‌توانید با سیل عظیم مردم در این وزارت خانه برخورد کنید

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ بهروز نعمتی که در مخالفت خود با وزیر پیشنهادی بهداشت صحبت می‌کرد اظهار کرد: آیا حاضر هستید که یک خودروی گران قیمت را به دست یک فرد عصبانی و ناشی دهید تا خدای ناکرده هم خود را کشته و هم سبب کشته شدن تعدادی دیگر شود.

وی با بیان اتهاماتی به طریقت منفرد اظهار داشت: آ‌یا وزارت‌خانه‌ی عظیم بهداشت که با سلامت مردم سر و کار دارد را می‌خواهید به دست یک فرد عصبانی مزاج دهید؟

وی خطاب به وزیر پیشنهادی دولت مدعی شد: این موضوع موجب شده تا بسیاری نتوانند آنگونه که باید و شاید با شما همکاری کنند، به عنوان نمونه در سه دوره مدیریت شما در مجموعه بیمارستان امام حسین (ع) همواره از افراد ناتوان و بله قربان گو و ضعیف استفاده شده که سبب ورشکستگی آن بیمارستان شد.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: امروز بسیاری از ا فرادی که با آنها مخالفت کرده و از مجموعه خود اخراج کردید مدیرانی خلاق و پرتوان و نخبگانی هستند که آزمون پس دادند.

نعمتی خاطر نشان کرد : شما که تحمل افراد توانمند و خبره را ندارید چگونه می‌توانید با سیل عظیم مردم که با مشکلاتی مواجه هستند تعامل کنید.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس در ادامه تاکید کرد: شما مدعی برنامه‌ریزی هستید و می‌گویید در شش دقیقه می‌شود شق القمر کرد اما در مدت دو ماه از سرپرستی شما در وزارت بهداشت چه قدم خیری برداشته‌اید؟

وی افزود: آیا در زمینه بدهی بیمارستان‌ها کاری انجام شده، این در حالیست که که در مدت 6 دقیقه و دو و نیم ماه سرپرستی هنوز بسیاری از شهرستانها از داشتن پزشک متخصص محروم هستند، آیا در زمینه اعزام پزشک به این مناطق اقدامی انجام شده است.

نعمتی با بیان این که وزیر پیشنهادی اعلام کرده‌ به دنبال ساماندهی پزشک خانواده است گفت: این درحالی است که در بسیاری از روستا که جمعیت قابل توجهی نیز دارند هنوز نیز یک پزشک عمومی و یا حتی پرستار وجود ندارد، بنابراین تمامی این موارد با ادعاهای شما کاملا مخالف است.

وی با اشاره به این که هنوز بسیاری از بیمارستانها از نداشتن تجهیزات پزشکی در فقر و رنج هستند مدعی شد: شما در بیمارستان خصوصی خود ببینید چه امکاناتی را فراهم کرده‌ایم؟ زیرمیزی‌هایی در بیمارستانی که شما سهامدار آن هستید گرفته می‌شود و شما از آن چشم بسته‌اید.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس در بخش دیگری از سخنانش خطاب به طریقت منفرد گفت: شما تحصیل‌کرده‌ی آلمان هستید، اگر صلاح می دانید در خصوص اتفاقاتی که در آلمان برایتان افتاده مسائل را مطرح کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha