عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد سازمان های بیمه گر از ارائه خدمات بیمه ای به جمعیت تحت پوشش گفت: بسیاری از وسایل و تجهیزات پزشکی تحت پوشش بیمه نیست و این امر مشکلات بسیاری را برای بیمه شدگان بوجود آورده است .

دکتر عباد فتاحی در گفتگو با مهر گفت : بسیاری از وسایل و تجهیزات پزشکی که در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد تحت پوشش بیمه نیست و مردم مجبورند بابت این تجیهزات هزینه های بالایی را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد : بهانه های سازمان های بیمه گر برای عدم پوشش بسیاری از وسایل و تجهیزات پزشکی منطقی و قابل پذیریش نیست .

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : سازمان های بیمه گر در مقابل عدم پوشش تجهیزات پزشکی ادعا می کنند که ضرورتی برای پوشش این وسایل وجود ندارد اما جای سئوال است که چرا وسایلی که در امر درمان مورد استفاده قرار می گیرد ضرورتی برای پوشش بیمه ای آن از سوی مسئولان سازمان های بیمه گر احساس نمی شود.

فتاحی ، به گران بودن برخی تجهیزات پزشکی و عدم توانایی مردم برای تهیه این وسایل اشاره کرد و گفت : برخی از تجهیزات و وسایل پزشکی بسیار گران قیمت است و مردم قادر به پرداخت این هزینه ها نیستند، بنابراین ایجاب می کند سازمان های بیمه گر ضمن ایجاد تغییرات اصولی در نحوه ارائه خدمات بیمه ای به مردم ، پوشش این وسایل را نیز در برنامه های خود قرار دهند.
 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha