سلامت نیوز : دکتر امامی رضوی، معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: کلیه بیمارستان ها در ایام تعطیلات نوروز در حالت آماده باش هستند و هیچ کدام از ظرفیت های ارائه خدمات در این بیمارستان ها کاهش نمی یابد.

وی با بیان این که بخش اورژانس بیمارستان ها در این ایام خدمات مورد نیاز بیماران را پوشش کامل می دهد گفت: شهرهایی که بیشترین مقصد مسافرین نوروزی هستند مثل شهرهای زیارتی و سیاحتی ظرفیت مراکز درمانی این استان ها افزایش پیدا می کند. همچنین در جاده های پرتردد کشور پایگاه های سلامت مثل سال گذشته راه اندازی می شوند که در این پایگاه ها پزشکان حضور خواهند داشت تا اگر مردم در بین راه با مشکلات مواجه شدند بتوانند به این پایگاه ها مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

امامی رضوی ادامه داد: هیچ بخش دیالیزی در ایام نوروز کاهش ظرفیت ندارد، همچنین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پزشکان متخصص در ایام تعطیلات حتی روزهای تعطیل به صورت آنکال هستند که صبح ها در بیمارستان ها بر اساس شیفتشان حضور پیدا می کنند و به ویزیت بیمارانی که بستری شده اند می پردازند.

معاون درمان وزارت بهداشت عنوان کرد: اگر هنگام شب بیماری نیاز به حضور متخصص داشته باشد با پزشک متخصص تماس گرفته می شود تا بر بالین بیمار حاضر شود.

امامی رضوی خاطر نشان کرد: درمانگاه تخصصی بیمارستان ها هم بعد از 5 روز تعطیلی فعال هستند و مثل روزهای دیگر سال به ویزیت بیماران می پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha