سلامت نیوز : سی‌امین جلسه ارتقاء اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد. در این جلسه که در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز با حضور ریاست دانشگاه، معاون درمان و روساء و مدیران بیمارستان‌ها و اعضاء کمیته تشکیل شد؛ بر آمادگی مراکز و اورژانس‌های بیمارستانی و پیش بیمارستانی تأکید شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سینانیوز ؛ نظارت بر تجهیزات آمبولانس ها و اورژانس های بیمارستانی ، به کارگیری سیستم تریاژ در بیماران اورژانس کنترل ترالی های احیاء مراکز، حضور متخصصین و نیروهای درمانی و اداری و آمادگی آنها از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

دکتر ایمانی در این جلسه نوع برخورد با بیماران و نوع رفتار، گفتار و کردار ارائه کنندگان خدمات بهداشتی و درمانی را در رضایت‌مندی بیماران و مراجعین مهم دانست و خواستار ارتقاء کیفیت خدمات در اورژانس بیمارستانها خصوصاً در ایام نوروز شد.

دکتر اخلاقی معاون درمان دانشگاه نیز ضمن تاکید بر ارائه خدمات بهینه و با کیفیت در ا ورژانس بیمارستان‌ها و ایام نوروز خواستار برنامه‌ریزی دقیق روساء بیمارستان‌ها در خصوص حضور متخصصین و نیروهای درمانی جهت ارائه خدمات شد.

در ادامه جلسه روساء بیمارستان‌ها و رئیس مرکز مدیریت حوادث گزارشی از اقدامات و آمادگی های انجام شده را جهت ارائه خدمات در ایام نوروز ارائه و جهت رفع نواقص احتمالی تمهیدات لازم اتخاذ شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha