سلامت نیوز :  مدیر بیمارستان ۱۵ خرداد گفت: تاکنون حدود ۵۰ میلیون از محل درآمد این بیمارستان صرف هزینه دارویی این بیمار شده است.

دکتر مقدم در گفت‌و‌گو با ایلنا در مورد وضعیت جسمانی اولین بیمار پیوند دست را بسیارخوب دانست و گفت: بیمارهمچنین دارای روحیه بسیار عالی است و تاکنون هیچ مشکلی نداشته است.

وی تصریح کرد: بیمار به راحتی بلند می‌شود و کارهای شخصی خود را انجام می‌دهد اما فعلا در بیمارستان ۱۵ خرداد بستری است.

مقدم به هزینه‌های درمان این بیمار پیوند دست اشاره کرد و افزود: هزینه‌های درمان این بیمار و همچنین آزمایشات او گرانقیمت است به طوری که تاکنون حدود ۵۰ میلیون از محل درآمد بیمارستان صرف هزینه دارویی این بیمار شده است.

وی خاطر نشان کرد: یک نیرو اختصاصی برای این بیمار گذاشته‌ایم تا به عنوان کار‌پرداز در اختیار او باشد و نیاز‌هایش را تحت هر شرایطی تامین کند.

وی با تاکید براینکه تمام هزینه‌های بیمار را بیمارستان ۱۵ خرداد می‌پردازد، افزود: این درحالی است که بیمارستان ۱۵ خرداد به عنوان یک بیمارستان دولتی درتامین هزینه‌های خودبامشکل مواجه است اما ازآنجایی که این پیوند دست یک کار ملی است تا زمانی که این بیمار در بیمارستان باشد همه نیاز‌هایش را تامین می‌کنیم و به طور حتم بعد از مرخصی هم همچنان از او حمایت خواهیم کرد و او را‌‌ رها نمی‌کنیم.

وی افزود: از آنجایی که هزینه‌های درمان بیمار سنگین است به دنبال این هستیم تا ارگانی حمایتی بعد از ترخیص بیمار از بیمارستان هزینه‌های درمانی او را تامین کنند.

مدیر بیمارستان ۱۵ خرداد ادامه داد: تا اینجا خوشبختانه به هر شکلی که بود همه نیازهای بیمار را تامین کرده‌ایم اما این نیاز‌ها بخصوص بعد از مرخصی ادامه دار خواهد بود و بطور حتم باید یک ارگان حمایتی بیمار را کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که خود بیمار توان پرداخت هزینه‌های دارویی خود را دارد، افزود: خود بیمار این توان را ندارد اما اگر بیمه‌ها بپذیرند هزینه‌های دارویی بیمار را بدهند شاید خود بیمار تا حدودی بتواند اما اینکه به طور آزاد دارو‌ها تهیه شود غیرممکن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha