سلامت نیوز : دكتر فاطمه رخشانی ضمن بیان این مطلب گفت: یكی از برنامه های اساسی وزارت بهداشت، انجام برنامه پزشك خانواده در راستای گسترش عدالت اجتماعی، ارتقای سلامت جامعه، كاهش هزینه های درمانی و نهادینه كردن بحث پیشگیری بر درمان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ معاون بهداشت در ادامه افزود: وظیفه داریم در راه آموزش عمومی و افزایش سواد سلامت، ارتقای سلامت جامعه، بسط مفاهیم پیشگیری محور، فرهنگسازی و استفاده از فناوری های نوین در حوزه بهداشت گام برداشته و تلاش خواهیم كرد تا با همیاری همه همكاران معاونت و  همكاری سایر حوزه های وزارتخانه گامی هرچند كوچك در جهت سلامت بیشتر جامعه برداریم.

دكتر رخشانی با اشاره به لزوم مشاركت همه سازمان ها در بحث سلامت گفت: سلامت بحثی حیاتی و مهم برای تمامی سازمان ها و دستگاه های دولتی و خصوصی است و امیدواریم تا با مشاركت فعال همه دست اندركاران سلامت در تمامی دستگاه ها بتوانیم زندگی سالمی را به مردم سربلند ایران هدیه كنیم.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در اجرای موفق برنامه های نظام سلامت کشور گفت: همیشه به رسانه ها به عنوان بال های حركت جامعه به سمت سلامت اعتقاد داشته ام و امیدوارم تا با كمك رسانه بتوانیم فرهنگسازی سلامت را به بهترین نحو در كشور انجام دهیم.

دکتر رخشانی در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر مصداقی نیا گفت: همواره خودم را شاگرد كوچك ایشان می دانم و مثل همیشه از نظرات و مشاوره های ارزشمندشان استفاده خواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha