دکتر محمد حسن طریقت منفرد روز گذشته در اولین ساعات سال جدید در پیامی به هم وطنان ضمن بیان این مطلب گفت: به نمایندگی از همکاران دلسوز و خدوم خود در سراسر کشور تصمیم داریم از طریق رسانه ها علی الخصوص ظرفیت های خوب ایجاد شده در رسانه ملی به ویژه شبکه سلامت سیما به طور مستمر و روزانه با مردم عزیز در ارتباط باشیم.

تمام توان خود را برای آموزش مستمر سلامت به هم وطنان به کار می گیریم
سلامت نیوز : وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام توانمان را برای آموزش و اطلاع رسانی مستمر سلامت به مردم به کار می گیریم.

به گزارش وب دا؛ دکتر محمد حسن طریقت منفرد روز گذشته در اولین ساعات سال جدید در پیامی به هم وطنان که از شبکه تلویزیونی سلامت پخش شد، ضمن بیان این مطلب گفت: به نمایندگی از همکاران دلسوز و خدوم خود در سراسر کشور تصمیم داریم از طریق رسانه ها علی الخصوص ظرفیت های خوب ایجاد شده در رسانه ملی به ویژه شبکه سلامت سیما به طور مستمر و روزانه با مردم  عزیز در ارتباط باشیم.

وی در این پیام ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از سلامتی، معنویت و برکت برای هم وطنان خاطر نشان کرد: بنا داریم در ارتباط با سلامت آن چه در توانمان است و از دستمان بر می آید به عنوان راهنمایی، اطلاع رسانی و آموزش در خدمت مردم عزیز باشیم .

گفتنی است : شبکه سلامت به عنوان نوزدهمین شبکه سیمای جمهوری اسلامی ایران 12 اسفند ماه سال گذشته با حضور دکتر احمدی نژاد ، رییس جمهور و دکتر طریقت منفرد وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به طور رسمی افتتاح شد.

این شبکه به عنوان یک شبکه سلامت محور با شعار " شبکه سلامت، شبکه نشاط و امید" که عمده ترین برنامه هایش پزشکی است توانسته است با برنامه های مختلف پزشکی در راستای آموزش و ارتقای سلامت، گروهی از مخاطبان عام و خاص را به خود جلب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha