جسد جوان 21 ساله‌ای که بر اثر انفجار کمربند پر از ترقه در بابلسر به نحو دلخراشی جان خود را از دست داده بود شناسایی شد.

سلامت نیوز : دادستان شهرستان بابلسر جزئیات جدیدی از مرگ یک جوان براثر مواد محترقه را تشریح کرد.

سید یوسف مطهری نیا اظهار داشت: جسد جوان 21 ساله‌ای که بر اثر انفجار کمربند پر از ترقه در بابلسر به نحو دلخراشی جان خود را از دست داده بود شناسایی شد.

 وی افزود: عبدالرحمان م در حال عبور از خیابان فرعی نزدیکی پارک شورای شهرستان بابلسر به سمت خیابان پرتردد  پارک شورا بود که ناگهان بر اثر انفجار ترقه‌به وضع دلخراشی جان باخت.

 به گزارش فارس دادستان بابلسر درباره چگونگی فوت این جوان بابلسری بیان کرد: این جوان که با این کمربند پر از ترقه قصد ورود به داخل جمعیت را داشت یک ترقه جدا می‌کند تا به خیابان بیندازد که ناگهان موجب انفجار کل ترقه‌ها می‌شود.

 مطهری نیا اضافه کرد: بعد از انفجار ترقه‌ها و آتشی که بر اثر این انفجار به وجود می‌آید این جوان حدود شش تا هفت متر به سمت بالا پرت می‌شود و بعد از پرت شدنش دیگر هیچ آثاری از چهره و جسد او باقی نمی‌ماند،حتی سیم کارت وی نیز قابل شناسایی نبود.

 این مسئول ادامه داد: بعد از صدای مهیبی که در هنگام این انفجار رخ داد همسایه به سمت بیرون دویده و با وضعیت دلخراش این جوان مواجه می‌شوند و بلافاصله به ماموران ما که در منطقه حضور داشتند، اطلاع می‌دهند.

دادستان بابلسر خاطر نشان کرد: با حضور ماموران جسد این فرد که به هیچ وجه قابل شناسایی نبود برای شناسایی به پزشک قانونی انتقال داده شد و هویتش توسط پزشک قانونی مشخص شد.

 مطهری‌نیا خاطرنشان کرد: برادر دیگر این جوان نیز که به علت تاخیر برادر به جست‌وجو  می‌پردازد با فهمیدن موضوع متوجه می‌شود این فرد برادرش است.

 وی با تاکید بر اینکه ما به همراهی فرماندهی انتظامی بارها به صورت کتبی و شفاهی اعلام کردیم که هیچ کس حق خرید و فروش ترقه‌ها را ندارد، اما این جوان از دستورات سرپیچی کرد.

 ادامه داد: اگر این انفجار در داخل جمعیت رخ می‌داد منجر به مرگ بیش از ده تن می‌شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha