با پایان آخرین روز اداری سال ۱۳۹۱، جامعه‌ی پزشکی کشور هنوز در انتظار اعلام تعرفه‌های تشخیصی- درمانی سال جدید است؛ این در حالی است که به‌گفته‌ی وزیر بهداشت شورای‌عالی بیمه این تعرفه‌ها را براساس رشد ۱۸ درصدی در تعرفه‌های بخش دولتی و رشد ۲۹ درصدی برای بخش خصوصی تصویب کرده و به‌گفته‌ی معاون درمان وی، تعرفه‌های جدید پزشکی از اول فروردین اجرایی خواهد شد.

تعرفه‌های پزشکی سال جدید: دوازده هزار و هفتصد تومان  برای پزشکان عمومی
سلامت نیوز : با پایان آخرین روز اداری سال ۱۳۹۱، جامعه‌ی پزشکی کشور هنوز در انتظار اعلام تعرفه‌های تشخیصی- درمانی سال جدید است؛ این در حالی است که به‌گفته‌ی وزیر بهداشت شورای‌عالی بیمه این تعرفه‌ها را براساس رشد ۱۸ درصدی در تعرفه‌های بخش دولتی و رشد ۲۹ درصدی برای بخش خصوصی تصویب کرده و به‌گفته‌ی معاون درمان وی، تعرفه‌های جدید پزشکی از اول فروردین اجرایی خواهد شد.

گفتنی است براساس رشد ۲۹ درصدی در تعرفه‌های بخش خصوصی، نرخ این تعرفه‌ها برای پزشکان عمومی حدود ۱۲۷٫۰۰۰ ریال، پزشکان متخصص حدود ۲۰۲٫۰۰۰ ریال، پزشکان فلوشیپ حدود ۲۲۸٫۰۰۰ ریال و پزشکان روانپزشک و فوق تخصص حدود ۲۵۳٫۰۰۰ ریال خواهد بود. همچنین با توجه به این‌که سال گذشته تصویب شده بود پزشکان عمومی با سابقه‌ی بیش از ۱۵ سال کار، مجاز به دریافت ۱۵ درصد علاوه بر تعرفه‌ی مصوب هستند، ویزیت این همکاران به حدود ۱۴۶٫۰۰۰ ریال خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha