سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 7015

آقازاده از راه اندازی دانشکده انرژی در دانشگاه صنعتی شریف خبر داد و گفت: دانشگاه صنعتی شریف با همکاری انرژی اتمی مشغول راه اندازی این دانشکده است تا در زمینه های گوناگون مرتبط به جذب دانشجویان علاقه مند بپردازد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمهر، مهندس رضا آقا زاده امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم کارگاه آموزشی ژنراتور مولیبدن 99 و تکنسیوم m99 و ید 131، با تاکید بر تداوم فعالیت های هسته ای کشورمان اظهار داشت: در بحث فنی سازمان انرژی اتمی طبق برنامه ای که دارد فعالیت های خود را ادامه می دهد و توقفی در این برنامه ها وجود ندارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سئوالی دیگر در خصوص تاکید برخی کشورهای غربی بر لزوم توقف فعالیت های هسته ای ایران برای تداوم روند مذاکرات گفت : سخنرانی ها، تبلیغات و جنجال های سیاسی را از مواردی که مورد توافق قرار گرفته و روی کاغذ می آید تفکیک کنید.

آقازاده همچنین با تاکید بر بی تاثیر بودن تحریم های کشورهای غربی علیه ایران در مباحث صلح آمیز هسته ای افزود: امروز سازمان انرژی اتمی در عرصه پزشکی هسته ای مصمم به آغاز حرکتی علمی است و در این زمینه مذاکراتی هم با دکتر لنکرانی (وزیر بهداشت) انجام شده است.

وی گفت: به نظرم با توجه به تحولات اخیر در آینده نزدیک خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم داشت چرا که پیش فرض ها و زمینه های لازم برای کار در این زمینه فراهم شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha