سلامت نیوز : محمودرضا آذرپژوه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ارائه خدمات ویژه ایام تعطیلات نوروزی از 25 اسفند سال 91 تا 16 فروردین 92 اجرا می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی خاطرنشان کرد: ‌تمام بخش‌های بیمارستانی و مراقبت‌های ویژه همانند CCU،ICU و NICU، اتاق‌های عمل در تمام مراکز زیرپوشش دانشگاه فعال است و همه اقدامات ساخت و ساز و تعمیراتی نیز در این ایام متوقف می‌شود.

مسئول ستاد تسهیلات زائران دانشگاه علوم پزشکی مشهد منظور از اجرای این طرح را ارائه خدمات مناسب به زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) عنوان کرد و گفت:‌ با توجه به تعطیلی مطب‌های پزشکان در ایام نوروز، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کلینیک‌های ویژه زیرپوشش دانشگاه فعال هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به زائر پذیر بودن مشهد مقدس تصریح کرد: ‌25 تا 30 درصد ظرفیت بستری بخش‌های بیمارستانی دانشگاه به بیماران خارج از استان تعلق دارد و بر این اساس برنامه ریزی برای ارائه خدمات درمانی تخصصی به مراجعه کنندگان از اولویت‌های اساسی ستاد تسهیلات زائر دانشگاه به شمار می‌رود.

آذرپژوه تشکیل تیم‌های نظارت بر حسن عملکرد بخش‌های بیمارستان، پیگیری سریع شکایات، برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر اعطای مرخصی به گروه‌های تخصصی و کادر درمان،‌ ارسال برنامه نوروزی بیمارستان، برنامه اورژانس و پزشکان متخصص، مقیم و آنکال در روزهای تعطیلات نوروزی و مراسم روز طبیعت از دیگر برنامه‌های اتخاذ شده در این ایام عنوان کرد.

شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha