سلامت نیوز : حسن خداپرست ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این مرکز خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران سرطانی ارائه می شود اظهار کرد:‌ در ایام تعطیلات پایان سال و نوروزی تمام واحدهای رادیوتراپی، شیمی درمانی، ‌اورژانس،‌ بخش انکولوژی فعال و به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ خداپرست در ارتباط با نحوه فعالیت‌های بخش‌های مختلف این مرکز خاطرنشان کرد:‌‌ بخش شیمی درمانی سرپایی این مرکز در تمام روزهای تعطیل فعال و بخش رادیوتراپی نیز در تمام روزهای تعطیل به جز دوازدهم و سیزدهم فروردین ‌فعال است.

وی تصریح کرد: بخش اورژانس این مرکز نیز به صورت 24 ساعته فعال و به بیماران زائر و مجاور بارگاه رضوی خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیر بیمارستان امید مشهد با اشاره به فعالیت اتاق عمل و بخش‌های بستری این مرکز گفت: ‌اتاق عمل و بخش جراحی بیمارستان امید مشهد در صورت نیاز فعال و بخش انکولوژی در قالب بستری مردان و زنان نیز در تمام ایام تعطیلات فعال است.

خداپرست خاطرنشان کرد: ‌درمانگاه بیمارستان نیز همانند روزهای دیگر سال با حضور اعضا هیئت علمی و دستیاران تخصصی فعال و آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

وی با بیان اینکه در امسال زیر ساخت‌های تجهیزاتی و عمرانی این بخش تحول چشمگیری داشته و این امر موجب توسعه کمی و کیفی خدمات به بیماران شده است تصریح کرد:‌ این بیمارستان در تمام روزهای سال و ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به بیماران زائر و مجاور امام رضا(ع) است.

در ادامه ایروانی مدیر بیمارستان شهید هاشمی نژاد نیز اظهار کرد:‌ تمام بخش‌های این بیمارستان مانند زنان، اطفال، داخلی و جراحی عمومی با حضور متخصص مقیم 24 ساعته در ایام تعطیلات نوروز خدمات درمانی و بستری را ارائه می دهد.

ایروانی خاطرنشان کرد: ‌همچنین بخش اورژانس این بیمارستان نیز با حضور 16 متخصص طب اورژانس فعال است.

وی یادآور شد:‌ بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تمامی خدمات پاراکلینیکی همانند آزمایشگاه، رادیولوژی، سی تی اسکن نیز در این ایام فعال است.

مدیر بیمارستان شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه این مرکز در یکی از مناطق پرجمعیت مشهد مقدس قرار گرفته است و بیش از یک میلیون از شهروندان را زیر پوشش دارد گفت:‌ با توجه به اینکه در ایام پیک زائران نوروزی، میزان مراجعه بیماران به این مرکز نیز افزایش می یابد ‌بخش دیالیز این مرکز نیز با 10تخت فعال همه روزه تا ساعت 19 بعد ازظهر آماده ارائه خدمات است.

شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir  ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha