شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۸
کد خبر: 70161

سلامت نیوز :سید شمس‌الدین حجازی با اشاره به پیش بینی‌های انجام گرفته به منظور تامین اقلام دارویی مورد نیاز استان قم در ایام نوروز گفت: از مدت‌ها قبل پیش بینی‌های لازم در جلسات مختلف کارشناسی با حضور مسئولان امر انجام گرفت و داروی‌های مورد نیاز مراکز درمانی و داروخانه‌ها تامین شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر دپوی مورد نیاز دارو در استان انجام شده است اظهار داشت: بازرسان و کارشناسان اداره نظارت بر دارو نیز در ایام تعطیل در محل کار خود حضور دارند و بر روند فعالیت داروخانه‌های شبانه روزی نظارت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در صورت اعلام نیاز هر یک از مراکز درمانی به دارو اقلام مورد نیاز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بازرسان و کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و اداره امور دارو و مواد اعتیاد آور آماده راهنمایی شهروندان و مسافران در خصوص سئوالات مربوط پیرامون هر یک از این حوزه‌ها هستند اظهار کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه سئوال، انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت در زمینه دارو با شماره 6706443 در میان بگذارند و مشاوره‌های لازم را از کارشناسان مربوطه اخذ کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha