سلامت نیوز : رییس مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو از آماده باش نوروزی این مرکز برای پاسخگویی به سوالات دارویی مردم خبر داد.

دکتر طلعت قانع در گفت وگو با (ایسنا)، درباره نحوه اطلاع‌رسانی دارویی در ایام نوروز عنوان کرد: وزارت بهداشت برای اطلاع رسانی دارویی به هموطنان همه ساله "آماده‌باش نوروزی" دارد.

وی افزود: چون دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف به ارائه خدمات درمانی به مردم هستند، هیچ کدام به طور کامل تعطیل نمی‌شوند و شیفت‌های کاری مشخص دارند. در خصوص مرکز اطلاع‌رسانی دارویی‌ دانشگاه‌ها نیز همین گونه است.

رییس مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم سارمان غذا و دارو با بیان اینکه مرکز تهران، شبانه‌روزی است، گفت: ‌11 نفر آماده ارائه خدمت و پاسخگویی اطلاعات در ایام نوروز هستند.

قانع با بیان اینکه البته با کاهش تقاضا در این روزها مواجه هستیم، گفت:‌ در این صورت و به ویژه در شهرستان‌ها، شماره تلفن‌ها روی موبایل کارشناسان دایورت می‌شوند و همواره برای شخص پاسخگویی وجود دارد.

وی همچنین از آماده سازی اسامی داروخانه‌های شبانه‌روزی در قالب پمفلت خبر داد و عنوان کرد: این پمفلت های آموزشی در اختیار پلیس‌ راه‌ها قرار می‌گیرد و در مبادی ورودی شهر پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha