یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸

تزئین کادو جدااز زیباتر کردن آن،به طرف نشان می‌دهد که کادوی شما سر فرصت خریداری شده یااز سر انجام وظیفه؟

تزئین کادو نشانه احساس شماست
سلامت نیوز : وقتی برای فرد مورد علاقه‌تان هدیه می‌برید در نگاه اول او با تزئین هدیه‌ شما مواجه می‌شود. تزئین کادو جدا از زیباتر کردن آن، به طرف نشان می‌دهد که کادوی شما سر فرصت خریداری شده یا با عجله و تنها از سر انجام وظیفه؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برترین ها ؛ وقتی او می‌بیند که چقدر روی بسته‌بندی وقت گذاشته‌اید متوجه می‌شود که شما چه ارزشی به او داده‌اید، ممکن است بسته‌بندی کادوی شما به سرعت باز شود اما مطمئن باشید تزئین زیبای آن فراموش نمی‌شود.

  با 3 تکه، مدل‌های متفاوت بسازید

برای داشتن یک کادوی کاملا متفاوت لازم نیست که لوازم عجیب و غریب داشته ‌باشید بلکه می‌توانید با 2 یا 3 تکه متفاوت بنابر سلیقه خود مدل‌های متفاوت و متنوعی را درست کنید مثلا در حالت زیر:

اگر می‌خواهید یک کادوی کاملا متفاوت درست کنید، پیشنهاد می‌کنیم از کاغذ کادو استفاده نکنید و به جای آن از پارچه‌ای طرحدار استفاده کنید.

  یک کادوی کاملا آوانگارد

شما می‌توانید از روزنامه برای کادو کردن هدایای خود استفاده کنید. استفاده از این روش، زمانی که هدیه‌تان کتاب یا رمان باشد بسیار آسان‌تر و بهتر است. شما می‌توانید همیشه پس از کادو کردن هدیه‌تان با روزنامه، دور آن یک روبان زیبا گره بزنید تا هدیه‌تان زیبا‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد. بدین ترتیب شما در مصرف کاغذ ارزشمند صرفه‌جویی کرده و به سبز ماندن زمین، کمک خواهید کرد.

  پاکت‌های کاهی‌ هم به درد می‌خورد

هدیه‌هایی که فرم مشخص ندارند یا فاقد جعبه هستند را با قرار دادن در پاکت‌های کاغذ کاهی و برش زدن لبه آن به طرح دلخواه و بستن در پاکت با روبانی که از دوطرف رد شده است کادو پیچ کنید.

  وقتی چند کادو را با هم می‌دهید

اگر 2 یا چند هدیه برای فرد یا خانواده‌ای می‌برید برای جذاب‌تر شدن هدایایتان بین کادوپیچ کردن آنها هماهنگی را رعایت کنید به این ترتیب که ابتدا هدایا را یکسان کادوپیچ کرده و به ترتیب اندازه روی هم بچینید سپس با روبانی به رنگ متضاد یا مشابه آنها را در یک پکیج قرار داده و گره بزنید  و در آخر برای زیباتر شدن بسته هدایا از گل‌های خشک، میوه‌های وحشی و... روی گره استفاده کنید.

  از طبیعت کمک بگیرید

استفاده از پوست انعطاف‌پذیر و نرم درختان، برگ‌های بزرگ و مواد طبیعی دیگر هم یک ایده خلاقانه برای کادوپیچی است. فقط کافی است کادوی خود را درون آنها قرار داده لبه‌ها را تا زده و با استفاده از نخ گونی، برگ نخل مرداب و مانند آن ببندید.

  گل بسازید

کاغذهای رنگی کاپ کیک یا همان کیک یزدی‌های سایز کوچک خودمان برای ساخت گل ایده‌آل هستند. کاغذها را از هم جداکرده از وسط تا کرده به ترتیب سایز از روی خط تا روی هم بگذارید. مرکز گل را سوراخ کرده و با استفاده از سوزن یا میله کوچک ثابت كنید. گلبرگ‌ها را به اندازه یک چهارم دایره حرکت دهید تا گل‌ها جلوه‌گر شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha