سلامت نیوز:‌ مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان قم گفت: تاکنون بیش از هشت تن مواد غذایی غیربهداشتی در استان توقیف و معدوم شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، یدالله غفوری با اشاره به وضعیت بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در استان در ایام نوروز اظهار داشت: تاکنون بیش از 4 هزار و 500 بازرسی از روند تهیه و توزیع مواد غذایی در مراکز اقامتی، هتل‌ها، رستوران‌ها و مجتمع‌های بین راهی صورت گرفته است.

وی از تعطیلی 43 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی غیربهداشتی در استان خبر داد و افزود: تاکنون بیش از 8 تن مواد غذایی غیربهداشتی در استان توقیف و معدوم شده است.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان قم با بیان اینکه سوهان، آبنبات و شکلات‌های غیربهداشتی از جمله مهم‌ترین مواد غذایی توقیف شده در استان بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت تامین الزامات بهداشتی و سلامت مواد غذایی تاکنون 105 مورد پرونده تخلف واحدهای خدماتی در این بخش تشکیل شده است.

غفوری با اشاره ضرورت تامین سلامت آب شرب استان تصریح کرد: تاکنون بیش از 150 نمونه برداری از وضعیت آب شرب توزیع شده در استان صورت گرفته تا هیچ مشکل بهداشتی برای مردم و زائرین نوروزی رخ ندهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha