سلامت نیوز: بخش MRI بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شبکه بهداشت و درمان کازرون با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ دکتر محمد حسن طریقت منفرد ضمن بازدید از بخش های بستری بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شبکه بهداشت و درمان کازرون، بخش  MRIاین بیمارستان را افتتاح کرد.

وی همچنین در سفر به کازرون از 4 بیمارستان درحال ساخت این شهر بازدید کرد و با مراحل ساخت و میزان پیشرفت آنها آشنا شد.

بنا بر این گزارش بیمارستان 200 تخته درحال ساخت کازرون در10 هکتار زمین با 10 هزارمتر زیربنا، بیمارستان امام سجاد (ع) منطقه خشت و کنار تخته با 32 تخت بستری در 4 هکتار زمین و 3هزار و 200 متر زیربنا از مراکز درمانی بودند که وزیر بهداشت از مراحل ساخت آنها بازدید کرد.

این گزارش حاکیست همچنین بیمارستان 32 تخته قائمیه کازرون که در 5 هکتار زمین با 3 هزار متر زیربنا و بیمارستان 32 تخته دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با 95 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر بیمارستان های درحال ساخت شبکه بهداشت و درمان کازرون بود که مورد بازدید وزیر بهداشت قرار گرفت.

بر پایه این گزارش وزیر بهداشت در سفر از شیراز به کازرون همچنین از پایگاه های اورژانس بین جاده ای از جمله پایگاه اورژانس دشت ارژن بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha