سلامت نیوز: معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به سفرهای نوروزی هموطنان به اقصی نقاط میهن اسلامی ایران گفت: برنامه ریزی مناسب به منظور بهره مندی از ظرفیت مشارکت مسافران نوروزی در سایر استان ها برای مشکلات محرومان و دستگیری از نیازمندان صورت گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،سعید ستاری تشکیل ستاد ویژه نوروزی در کلیه شهرستان های مسیر تردد مسافران نوروزی به منظور هماهنگی و برنامه ریزی لازم با دستگاههای زیربط بویژه با جمعیت هلال احمر استان و شهرستانها جهت همکاری در راستای ایجاد پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در کنار پایگاه های ایجاد شده جمعیت در اطراف شهرها ، اقامتگاه ها ، مراکز توریستی و مجتمع های رفاهی بین راهی را از جمله اقدامات در این ایام دانست.

 وی با اشاره به ایجاد غرفه جمع آوری کمک های مردمی در مسیر پر تردد و اسکان و تجمع مسافران نوروزی در مناطق گردشگری ، زیارتی ، سیاحتی خصوصاً در مسیر کاروان های راهیان نور و ... با استفاده از امکانات فرهنگی و تبلیغی موجود و توجه به جاذبه مورد نیاز، افزود: برنامه ریزی برای ثبت نام طرح های اکرام ، طاها ، شفاء ، محسنین و ...در این پایگاه ها صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha