سلامت نیوز:‌ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: در هفته سلامت امسال از خیرین بخش سلامت شهرستان دیلم تجلیل می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس از دیلم، عبدالحسین ناصری صبح امروز(سه شنبه) در چهارمین نشست برنامه ریزی هفته سلامت در دیلم افزود: خیرین بخش سلامت شهرستان دیلم در سال‌های اخیر منشا خدمات ارزشمند و ماندگاری در حوزه بهداشت و درمان بوده‌اند.

وی خدمات خیرین بخش سلامت در شهرستان را ماندگار و شایسته تقدیر دانست و گفت: هرچندکه اجر معنوی خدمات و کارهای خیر نزد پروردگار بی نهایت و محفوظ است، ولی تجلیل از این عزیزان می‌تواند مشوقی برای آنان و پاداش کوچکی برای کارهای بزرگ و ماندگار آنان در این دنیا باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم در ادامه این نشست خاطر نشان کرد: احداث و تجهیز ساختمان اورژانس مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع)، احداث و تجهیز ساختمان اورژانس 115 شهری دیلم، زیرسازی ساختمان بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج)، اهدای یک دستگاه ماشین دیالیز، اکسیژن ساز، ونتیلاتور پرتابل آمبولانس، نیولایزر و یک دستگاه بخور را بخشی از خدمات خیرین بخش سلامت درسال‌های اخیر عنوان کرد.

ناصری تصریح کرد: بخش تالاسمی، بخش زنان و زایمان، نمازخانه و استراحتگاه همراهان بیمار در بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) پروژه‌هایی است که توسط خیرین در حال احداث و تجهیز است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در هفته سلامت برای برپایی پایگاه‌های سلامت و اندازه‌گیری فشار خون رایگان مراجعین در مراکز، باید چیدمان پرسنل در مراکز از هم اکنون مشخص شود.

رئیس شبکه بهداشت دیلم یادآور شد: در کنار اجرای هر برنامه و فعالیت اجرایی در هفته سلامت آموزش به گروه‌های هدف و مردم فراموش نشود.

وی بر اجرای برنامه‌های آموزشی در هفته سلامت در مساجد و ادارات و نهادهای پر جمعیت شهرستان تاکید کرد.

زهره دیلمی دبیر ستاد اجرایی هفته سلامت شهرستان دیلم برنامه‌های پیشنهادی هفته سلامت را بیان کرد و کارشناسان ستادی پیشنهادات و نقطه نظرات تکمیلی خود را بیان کردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha