عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اعلام اینکه یکپارچه‌سازی بیمه‌های درمانی زمینه شکوفایی حوزه سلامت را فراهم می‌کند، گفت:‌ مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی باید در جهت اصلاح ساختار سازمان‌های بیمه‌گر تلاش کنند.

یکپارچه‌سازی بیمه‌های درمانی زمینه شکوفایی حوزه سلامت را فراهم می‌کند
سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اعلام اینکه یکپارچه‌سازی بیمه‌های درمانی زمینه شکوفایی حوزه سلامت را فراهم می‌کند، گفت:‌ مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی باید در جهت اصلاح ساختار سازمان‌های بیمه‌گر تلاش کنند.

شهلا میرگلوی‌بیات در گفت‌ وگو با خانه ملت، با اعلام اینکه متأسفانه بسیاری از طرح‌های حوزه سلامت در سال ۹۱ اجرایی نشده است، گفت: طرح پزشک خانواده، اختصاص ارز برای واردات دارو، قانون‌های حوزه پرستاری و سازمان‌ بیمه سلامت ایرانیان از مواردی است که در سال گذشته به درستی اجرایی نشده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی،‌ با بیان اینکه با توجه به بودجه انقباضی حوزه سلامت در سال ۹۲ امکان اجرای طرح‌های مهم این حوزه وجود ندارد، افزود:‌ شاید بتوان با مدیریت و برنامه‌ریزی گوشه‌ای از طرح‌ها را اجرایی کرد، اما نباید به اجرای کامل این طرح‌ها امید داشت.

وی با تأکید بر اینکه پیشبرد اهداف حوزه سلامت نیازمند افراد مدبر و لایق در وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی است، تصریح کرد: به طور حتم نخست باید جلوی باندبازی و گروه‌گرایی‌ها در این وزارتخانه گرفته و سپس به‌دنبال تحقق اهداف باشیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با انتقاد از اجرایی نشدن کامل و واقعی طرح بیمه سلامت ایرانیان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یادآور شد: اجرای نیمه تمام این طرح نه تنها هیچ فایده‌ای‌ برای کشور ندارد بلکه موجب بروز مشکلات در حوزه سلامت می‌شود.

میرگلو‌بیات با تأکید بر اینکه متأسفانه هم‌اکنون تمام بیمه‌های درمانی کشور بیمار هستند، گفت:‌ شکوفایی حوزه سلامت تنها با کمک بیمه‌های واقعی محقق می‌شود.

وی با اعلام اینکه یکپارچه‌سازی بیمه‌های درمانی زمینه شکوفایی حوزه سلامت را فراهم می‌کند، افزود:‌ مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی باید در جهت اصلاح ساختار سازمان‌های بیمه گر تلاش کنند.

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه به‌طور حتم شکوفایی حوزه سلامت نیازمند برنامه ریزی و اختصاص اعتبارات لازم است، تصریح کرد:‌ وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی باید در سال جاری زمینه تحقق اهداف حوزه سلامت را فراهم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha