عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران با اشاره به اینكه در بحث دارو باید به فكر سلامت و رفاه مردم بود اظهار داشت: بوروكراسی های سخت اداری از طرفی برخی مسائل سیاسی نباید بر روی تأمین داروی كشور سایه بیندازد كه با توجه به شرایط فعلی بنظر می رسد سال جدید را با كمبودهای حاد دارویی شروع نخواهیم كرد.

سلامت نیوز: عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران گفت: به نظر می رسد با توجه به شرایط كلی جامعه، شروع سال جدید بازار دارویی دارای آرامش و تعادل مناسبی خواهد بود.

دكتر شهاب الدین جنیدی، عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران با اشاره به اینكه در بحث دارو باید به فكر سلامت و رفاه مردم بود به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بوروكراسی های سخت اداری از طرفی برخی مسائل سیاسی نباید بر روی تأمین داروی كشور سایه بیندازد كه با توجه به شرایط فعلی بنظر می رسد سال جدید را با كمبودهای حاد دارویی شروع نخواهیم كرد.

وی افزود: با توجه به همكاری های بانك مركزی و مسئولین وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، هماهنگی های لازم برای شرایط فعلی كشور بوجود آمده و امید است كمبود نگران كننده ای را در سال جدید شاهد نباشیم.

دبیر انجمن داروسازان تهران با اشاره به شرایط تحریم و سایر مسائل اذعان داشت: گاهی اوقات ممكن است مشكلاتی بوجود آید كه پروسه تأمین دارو را كمی زمان بر كند كه در این مورد نیز تدابیری اندیشیده شده و وزارت بهداشت با هماهنگی بانك مركزی، گمرك و وزارت صنعت، معدن و تجارت با همه مشكلات پیش رو شرایط را خوب مدیریت كرده اند و امیدواریم با شروع سال جدید نگرانی های تأمین دارو به پایان برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha