اولین مشکل شهرهای بزرگ از جمله تهران آلودگی هواست و اجرای طرح‌هایی از جمله زوج و فرد، خانواده‌ها را به سوی خرید دو خودرو یکی با شماره فرد و دیگری با شماره زوج، سوق داده است.

دولت در کنترل آلودگی هوا و کاهش ترافیک موفق نبوده است
سلامت نیوز :  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گسترش مترو، احداث بزرگراه‌ها و ساخت پل‌ها را از جمله اقدامات مثبت مدیریت شهری تهران عنوان کرد و گفت: چنانچه مجلس و دولت به شهرداری تهران کمک کنند، بخش اعظمی از مشکل ترافیک تهران کاهش خواهد یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ موید حسینی صدر افزود: اولین مشکل شهرهای بزرگ از جمله تهران آلودگی هواست و اجرای طرح‌هایی از جمله زوج و فرد، خانواده‌ها را به سوی خرید دو خودرو یکی با شماره فرد و دیگری با شماره زوج، سوق داده است.

وی با اشاره به این که باید قوانین و مقررات ویژه‌ای در مورد کاهش آلودگی هوا در شهرهای بزرگ مانند تهران که سبب مشکلات فراوانی برای مردم شده تهیه و تدوین شود، اظهار کرد: به عنوان نمونه لازم است زمان معاینه فنی خودروها کاهش یافته و خودروهای فرسوده اجازه تردد در شهرهای بزرگ را نداشته باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: دولت در ارتباط با کنترل آلودگی هوا و کاهش ترافیک موفق عمل نکرده، همان‌طور که در مدیریت قیمت کالاهای مورد نیاز مردم نیز موفق نبوده و لازم است به منظور پاسخ‌گویی به نیاز جامعه و تا مشکلات موجود برای مردم به معضل تبدیل نشده اند، تلاش بیشتری از سوی مسئولان مربوطه صورت پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha