سلامت نیوز :رییس اورژانس کشور عنوان کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی وزیر بهداشت، مقرر شده است در ایام نوروز بیمارستان‌ها خالی از متخصص نباشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر محمد نقی طالبیان با بیان اینکه بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین معاون درمان وزارتخانه به روسای دانشگاه‌ها، مرخصی همکاران درمانی در سطح کشور بالاخص متخصصان تحت نظارت قرار گرفت به نحوی که بیمارستان‌ها هیچگاه خالی از متخصص نباشد.

وی در خصوص برنامه‌های اورژانس بیمارستانی در ایام تعطیلات نوروزی اظهار کرد: بر اساس این بخشنامه کشور به هشت محور جداگانه تقسیم شد و افرادی از ستاد دانشگاه‌ها از مراکز درمانی بازدید می‌کنند و از نزدیک شاهد خدمات اورژانس پیش بیمارستانی خواهند بود.

رییس اورژانس کشور افزود: بازرسی و نظارت در تمام استان‌ها انجام و نتایج آن به صورت آنلاین گزارش می‌شود. طی چند روز اخیر راسا از محورهای قم، اصفهان، کاشان، لرستان و خوزستان بازدید کردم. سایر روسا و مسئولان اورژانس و دانشگاههای علوم پزشکی در استان‌های کشور طی بازدیدهای مکرر بر حسن اجرای طرح امداد نوروزی در دو بخش اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی نظارت خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha