یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 70425

این روزها چایخورها سعی می کنند به جای قند از خرما، توت که شیرینی طبیعی دارند، استفاده کنند.

بهترین جایگزین برای آجیل
سلامت نیوز : لازم نیست هر کدام از میوه ها را به صورت جداگانه تهیه کنید؛ کافی است یک کیلو آجیل مخلوط میوه با قیمت 41 هزار و 500 تومان تهیه کنید و لذتش را ببرید؛ هم طعمش عالی است و هم مقرون به صرفه است.

مسقطی انجیر و گل محمدی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سیب سبز ؛  دوست دارید مسقطی بخورید اما عذاب وجدان می گیرید و احساس می کنید یک خوراکی پر کالری و مضر خورده اید که هیچ سودی هم برای بدنتان ندارد؟

اگر دوستدار مسقطی هستید، خوشحال باشید که انواع جدیدی از مسقطی روانه بازار شده که از آن جمله می توان به مسقطی انجیر اشاره کرد. بیشتر شیرینی این مسقطی از انجیر گرفته شده و به دلیل همین طعمی شبیه به این میوه داشته و شیرینی اش طبیعی تر از مسقطی های معمولی به حساب می آید. البته مسقطی گل محمدی هم با تکه های کوچک خوش عطر و رنگ گل محمدی پوشیده شده و وقتی آن را زا بسته خارج می کنید، عطرش مشامتان را پر می کند.

آجیل گیاهی مخلوط
البته این آجیل تحت عنوان آجیل خارجی در بیشتر آجیل فروشی ها به فروش می رسد و امکان ندارد که رنگ و لعابشان توجه شما را جلب نکند. در واقع خاستگاه این نوع آجیل کشور مالزی است که مخلوطی از باقلای سبز، نوعی نخود سبز، نخودچی، سویا با روکش کاری و کراکر بسیار خوشمزه میگوست و آنقدر خوش طعم است که واقعا متوجه می شوید که در حال خوردن خوراکی

دریای با آن همه بوی زهم هستید!
غیر از ترکیب رنگ اشتها برانگیزش، سام بودن این آجیل نقطه قوت آن است.

خوشحال باشید که این آجیل به قدری حجیم و سبک است که 100 گرم از آن بسیار بیشتر به نظر می آید و شما می توانید با خرید مقداری از این آجیل با قیمت کیلویی 22 هزار و 500 تومان، حسابی مهمانان خود را خوشحال کنید.

خرما شکلاتی مغزدار
این روزها همه به فکر دریافت کالری کمتر هستند و چایخورها سعی می کنند به جای قند از خرما، توت و ... که شیرینی طبیعی دارند، استفاده کنند. از آنجا که شیرینی خرما طبیعی است، طعمی دلچسب دارد اما پذیرایی از مهمان با خرما در مراسم شادی ما ایرانی ها، آن هم مهمان نوروزی، چندان مرسوم نیست. البته اگر دوست دارید امسال با خرما از مهمانان خود پذیرایی کنید و دنبال راهی برای شیک و زیبا جلوه دادنش هستید، بهتر است سری به قنادی محله تان بزنید و سراغ خرمایی مغزدار با روکش شکلات را بگیرید. این خرماها نه تنها ظاهر بسیار زیبایی دارند، بلکه طعم شان هم فوق العاده است و با خوردنشان 3 نشان را می زنید!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha