صبح امروز مراسم رونمایی از بستنی پنج تنی چوپان در ایستگاه شماره یک توچال تهران با حضور گسترده مردم و رسانه‌ها برگزار شد.

چوپان با بستنی پنج تنی رکورد گینس را زد
سلامت نیوز : صبح امروز مراسم رونمایی از بستنی پنج تنی چوپان در ایستگاه شماره یک توچال تهران با حضور گسترده مردم و رسانه‌ها برگزار شد.
 در این مراسم که از ساعت 10 صبح آغاز و در ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر به پایان رسید، هنرمندان و طنزپردازان کشور به اجرای برنامه پرداختند که با استقبال پرشور مردم همراه بود.
از جمله نکات برجسته این برنامه، تقلید صدا و حرکات علی دایی توسط سامان گوران، دو هفته بعد از آشتی کنان این دو نفر بود، به گفته گوران، دایی به او اجازه داده است که برای شاد کردن مردم حرکات و صدای او را تقلید کند.
استقبال از این برنامه به حدی بود که ترافیک سنگینی در اتوبان چمران، ورودی ولنجک و ورودی بام تهران ایجاد شده بود و علاوه بر پردن محوطه وسیع در نظرگرفته شده، مردم برای تماشای این برنامه و رونمایی از این بستنی بر روی تپه‌ها و کوه‌های اطراف نیز ایستاده بودند. حضور بیش از 20 هزار نفر از مردم در محل اجرای برنامه موجب شد تا مراسم رونمایی از بستنی به سختی برگزار شود و خودروی حامل بستنی دورتر از محل درنظر گرفته شده برای رونمایی قرار بگیرد و همین امر موجب نارضایتی برخی از حاضران شد.
 بعد از رونمایی از این بستنی پنج تنی، از سوی مسئولان شرکت چوپان اعلام شد که این بستنی به خیریه‌ها می‌رود که این تصمیم با استقبال و بعضا نارضایتی حاضران همراه شد. همچنین در پایان مراسم، در حالی که کامیونت‌های متعددی برای توزیع صد هزار بستنی بین مردم درنظر گرفته شده بود، ازدحام شدید مردم و استقبال فراتر از انتظار آنها موجب شد تا در ابتدای توزیع بستنی‌ها نارضایتی‌هایی رخ دهد و برخی افراد نیز به نحوه توزیع بستنی‌ها اعتراض کردند.
بعد از گذشت نیم ساعت از آغاز توزیع بستنی و با کم شدن حجم حاضران و حاکم شدن نظم، کار توزیع بستنی بین مردم به خوبی انجام شد.
 گفتنی است، رسانه‌های مختلفی از داخل و خارج از کشور به ثبت و انعکاس این رویداد پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha