چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 70453

سلامت نیوز : هوشنگ فولادی در گفت‌وگو با فارس در خصوص حضور سرزده رئیس‌جمهور در مرکز اطلاعات اورژانس تهران اظهار داشت: امروز یکی از روزهای پرکار اورژانس است و ما از صبح برای استقرار تیم‌ها در محل کار حضور داشتیم.

وی با بیان اینکه ساعت 9 صبح امروز خبر حضور رئیس‌جمهور در مرکز اورژانس اطلاع داده شد، گفت: رئیس‌جمهور امروز بازدید بسیار خوب و صمیمانه‌ای از مرکز اطلاعات اورژانس داشتند و از قسمت‌های مختلف بازدید کردند.

فولادی اضافه کرد: زمانی که رئیس‌جمهور آمدند، یک مأموریت در حضور وی انجام شد و کمتر از 6 دقیقه آمبولانس به محل اعزام شد؛ رئیس‌جمهور نیز در جریان تمام این مراحل قرار گرفتند.

وی به اقداماتی که در حوزه اورژانس در دولت‌های نهم و دهم انجام شده است، اشاره کرد و ادامه داد: شاهد رشد بیش از 200 درصدی پایگاه‌های مرکز اورژانس تهران در دولت‌های نهم و دهم هستیم و تعداد پایگاه‌ها از 51 پایگاه به 142 پایگاه افزایش یافته است.

وی افزود: تجهیز ناوگان خودرویی مرکز اورژانس تهران و کشور به خودروهای مدل بالا، کسب مجوزهای استخدام نیرو برای اورژانس تهران و کشور در دولت‌های نهم و دهم برای حل مشکلات اورژانس کارگشا بوده است.

رئیس اورژانس تهران ادامه داد: میانگین رسیدن ما به محل در تهران، به نحو قابل قبول و معناداری کاهش یافته است و رور به روز نیز بهتر می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی در ابتدای دولت نهم 500 پایگاه بود که در حال حاضر ۲۰۵۱ پایگاه رسیده است، ادامه داد: تعداد پرسنل اورژانس دو برابر شده است و هم اکنون بیش از 14 هزار نفر در اورژانس‌های کشور فعالیت می‌کنند.

فولادی به درخواست اورژانس در بازدید امروز رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: درخواست ما از رئیس‌جمهور این بود که از لحاظ کمی خوب توسعه پیدا کردیم که البته باز هم جای توسعه دارد اما زمان آن رسیده است که از لحاظ کیفی هم این توسعه را حفظ کنیم و ناوگان خودرویی را به روز کنیم؛ البته رئیس جمهور فول مساعد دادند.

وی اضافه کرد: بهبود ارتباطات رادیویی، صدور مجوزهای قانونی برای تبدیل سیستم آنالوگ به دیجیتال و کمک در بخش عمرانی از دیگر درخواست‌های ما از رئیس‌جمهور بود که وی قول مساعد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha