سلامت نیوز : کوروش اعتماد گفت: این دوره‌های آموزشی با استفاده از کتاب «راهنمای اندازه‌گیری فشارخون» برگزار می‌شود و در همین راستا، دوره‌های بازآموزی ارزیابی، تشخیص و درمان فشارخون بالا برای پزشکان مراکز بهداشتی درمانی نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی همچنین برگزاری سخنرانی‌های مختلف در خصوص فشارخون بالا و راه‌های پیشگیری و کنترل آن در دانشگاه‌ها، برای دانشجویان، کارمندان و نیز در فرهنگسراها برای عموم مردم، برپایی چادرهای اطلاع‌رسانی در خصوص فشارخون بالا و راه‌های پیشگیری و کنترل آن برای هموطنان را از دیگر برنامه‌های کمیته تخصصی فشارخون در هفته سلامت عنوان کرد.

اعتماد در ادامه از بارگذاری نرم‌افزار کتاب «راهنمای اندازه‌گیری فشارخون» برای نصب روی گوشی‌های همراه تحت سیستم عامل اندروید بر روی سایت پورتال معاونت بهداشت برای استفاده کارکنان بهداشتی و سایت وزارت بهداشت برای استفاده عموم جامعه خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه میزان شیوع فشارخون در کشورمان بالاست، در تلاش هستیم که باتوجه به شعار امسال روز جهانی بهداشت که «فشارخون بالا» نامگذاری شده در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی ‌بخشی به جامعه در پیشگیری و کنترل این بیماری بکوشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha