چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 70464

مصرف روغن هسته انگور برای رفع سیاهی دور چشم نیز مفید است و از بیماری های قلبی- عروقی جلوگیری می کند و در کاهش قند خون نقش به سزایی دارد.

بهترین روغن برای بدن
سلامت نیوز :ندا خوانساری مشاوره تغذیه و رژیم درمانی گفت: روغن هسته انگور سرشار از فلاوونوئید، بتاکاروتن، ویتامین ث و ای است که خواص بسیاری دارد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام نیوز وی افزود: این روغن برای بازسازی پوست مفید است و تاثیر نرم کنندگی بر پوست و مو دارد، همچنین می تواند به عنوان منقبض کننده و تقویت کننده پوست مورد استفاده قرار گیرد.
 
وی تصریح کرد: مصرف این روغن برای رفع سیاهی دور چشم نیز مفید است و از بیماری های قلبی- عروقی جلوگیری می کند و در کاهش قند خون نقش به سزایی دارد.
 
وی خاطر نشان کرد: روغن هسته انگور کلسترول مضر ( LDL) را کاهش و کلسترول مفید ( HDL ) را افزایش می دهد و خاصیت آنتی اکسیدانی آن با رادیکال های آزاد مضر موجود در بدن مقابله می کند، ترکیب موجود در بدن از آسیب رسیدن به مویرگ ها نیز جلوگیری می کند.
 
وی در ادامه افزود: بررسی های متعددی نشان داده که این روغن از گسترش سلولهای سرطانی در ریه، روده، پروستات و معده جلوگیری کرده و جریان خون و انعطاف پذیری مفصل ها را بهبود می بخشد، همچنین با جلوگیری از ترشح هیستامین در سیستم ایمنی بدن هنگام واکنش آلرژی زا، علائم مربوط به آلرژی و آسم را کاهش می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha