مدیركل طرح و برنامه جهاد دانشگاهی گفت: اتاق فكر سلامت جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی با توجه به ساختار و عملكردی كه دارد، می‌تواند به عنوان یكی از قطب‌های مهم فعالیت‌های 20 سال آینده جهاد دانشگاهی قلمداد شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مهندس عبدالكریم معلم، مدیر كل طرح و برنامه جهاد دانشگاهی با حضور در این سامانه با بیان این مطلب گفت: اتاق فكر سلامت، ایده‌ای جدید و ابتكاری نوین بوده است كه در ابتدا با توجه به فقدان تجربه مشابه در كشور، ‌دارای ابهاماتی بود اما اكنون با پشتكار و تلاش جهاد دانشگاهی علوم پزشكی شهید بهشتی این سامانه در موقعیت خوبی قرار دارد.


وی با اشاره به ساختار اتاق فكر و نوآوری در این سامانه افزود: برای تدوین نهایی ساختار اتاق فكر سلامت، می‌توان از ساختارهای موجود و یا ایده‌ای جدید استفاده كرد.


معلم با پیشنهاد تشكیل یك پژوهشكده یا مركز علمی و فعالیت اتاق فكر در قالب آن گفت: اتاق فكر سلامت باید تولید ایده كرده و خوراك گروه‌های پژوهشی را تامین كند تا بخشی دیگر در كنار اتاق فكر برای كاربردی شدن ایده به فعالیت بپردازد.

وی در ارتباط با اساسنامه و ساختار اتاق فكر سلامت به مراكز رشد اشاره كرد و افزود: ساختار مراكز رشد الگویی مناسب برای استفاده از ساختارهای موجود و طراحی ساختار اتاق فكر سلامت است.

همچنین در این نشست علی اصغر هدایتی، رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشكی شهید بهشتی با معرفی كامل فعالیت‌های اتاق فكر در سال گذشته و برنامه‌های سال جاری اتاق، اساسنامه پیشنهادی اتاق فكر سلامت را مطرح و این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha