سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت با تاکید بر این که در خصوص رفتن دکتر شیبانی از سازمان غذا و دارو عزلی در میان نبوده است، گفت: دکتر شیبانی پایان سال گذشته با اصرار خود استعفا و از وزارت بهداشت خداحافظی کرد.

سلامت نیوز: سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت به برخی اخبار درباره علت استعفا و خداحافظی احمد شیبانی از سازمان غذا و دارو و همچنین گمانه زنی‌ها درباره جایگزین وی، پاسخ داد.

مهندس وحید رحمتی رودسری در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر این که در خصوص رفتن دکتر شیبانی از سازمان غذا و دارو عزلی در میان نبوده است، گفت: دکتر شیبانی پایان سال گذشته با اصرار خود استعفا و از وزارت بهداشت خداحافظی کرد.

وی در خصوص علت کناره گیری شیبانی از ریاست سازمان غذا و دارو به ایسنا گفت: دکتر شیبانی در آخرین جلسه شورای معاونین در پایان سال گذشته عنوان کرد که سالهاست بازنشستگی‌اش به تعویق افتاده و تمایلی به تمدید مدت فعالیت خود ندارد. دکتر شیبانی همچنین عنوان کرد از آنجا که سال 91 سال پرمشغله‌ای داشته به این نتیجه رسیده که در سال 92 در این مجموعه نباشد. به این ترتیب بود که با همکاران خود در شورای معاونین وزارت بهداشت نیز خداحافظی کرد.

رحمتی رودسری درباره گزینه‌های پیشنهادی برای ریاست سازمان غذا و دارو نیز گفت: در این زمینه نیز چند گزینه مطرح است که هنوز نهایی نشده و حداکثر تا پایان هفته جاری در این زمینه تصمیم گیری می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha