چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 7059

معاون بازرگانی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از افزایش ساعات کار میادین و بازارهای روز میوه و تره بار شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان خبرداد.

مهندس علی برابری گفت: به منظور تامین نیاز شهروندان تهرانی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی عرضه مرغ و تخم مرغ و گوشت قرمز در میادین و بازارهای روز به صورت گسترده انجام خواهد شد.

وی در گفت‌وگو با "سما" گفت: ساعات کار بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همه روزه صبح‌ها از ساعت 8:30 تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 13:30 تا یک ساعت پس از اذان مغرب است همچنین جمعه‌ها نیز از ساعت 8:30 تا 13 بازارها و میادین میوه‌وتره‌بار فعال بوده و در روزهای 21 ماه رمضان و عید سعید فطر نیز تعطیل هستند. 

وی همچنین از عرضه سبزی پاک کرده در 22 بازار و میدان میوه و تره بار شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان با همکاری مرکز امور بانوان شهرداری تهران خبرداد گفت : بر اساس پیش‌بینی ما در ماه مبارک رمضان نیاز روزانه شهر تهران به 120 تن مرغ و 60 تن تخم مرغ برای عرضه در میادین و بازارهای روز میوه و تره بار شهرداری تهران است که در این راستا توافقاتی با وزارت جهاد کشاورزی برای تامین این اقلام صورت گرفته است.

مهندس برابری با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای افزایش سهمیه شیر یارانه‌ای در میادین و بازارهای میوه و تره بار به منظور تامین نیاز شهروندان تهرانی در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است ، اظهار داشت: براساس مذاکراتی که با بازرگانی استان تهران صورت گرفته قرار است روزانه 100 تن به سهمیه موجود شیر یارانه‌ای ما برای عرضه در بازارها و میادین میوه و تره بار اضافه شود.

مهندس برابری به هماهنگی‌های صورت گرفته با سایر دستگاه‌های ذیربط برای تامین گوشت‌قرمز به منظور عرضه در بازارها و میادین میوه و تره بار شهر تهران نیز گفت : همچون سال‌های گذشته با همکاری اداره کل نخلیات وزارت جهاد کشاورزی، سامانه عرضه خرما در میدان میوه و تهر بار صادقیه راه اندازی شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha