یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 70697

سلامت نیوز : یك زن باردار و همسرش به بخش زایمان بیمارستان دانشگاهی لندن رفتند اما پزشكان با این توجیه كه هنوز وقت تولد بچه فرا نرسیده است از پذیرش آنها خودداری كردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم ؛ میشله بوث با شوهرش به بخش زایمان بیمارستان دانشگاهی لندن مراجعه كردند اما پزشكان زایشگاه از پذیرش او خودداری كرده و به وی توصیه كردند به خانه بازگردد.

به گفته آنها ، این زن 39 ساله تا چندین ساعت و حتی چند روز دیگر وقت زایمانش فرا نخواهد رسید.

خانه میشله و همسرش فاصله زیادی با بیمارستان داشت و آنها نمی توانستند به منزل بازگردند. ریچارد همسر میشله تصمیم گرفت یك اتاق را در هتل لوكس رادیسون ادواردین گرافتون كه در مقابل بیمارستان قرار دارد اجاره كند.

زن و شوهر به هتل رفتند تا زمان تولد نخستین فرزندشان فرا برسد. میشله در گفت و گو با روزنامه تلگراف گفت: كاركنان هتل تلاش می كردند تا جایی كه ممكن است از ما مراقبت كنند و دائم به ما سرویس می دادند.

پس از چهار ساعت انتظار و تماس های مكرر با بیمارستان پزشكان باز هم از پذیرش زن باردار خودداری  می كردند. در ساعت 14.30 دقیقه میشله احساس درد شدیدی كرد و كیسه آب پاره شد. او احساس كرد كه نوزاد در حال متولد شدن است. ریچارد به همسرش در زایمان كمك كرد.

ریچارد از بخش پذیرش هتل كمك خواست و آنها نیز بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند. پزشكیاران اورژانس بند ناف نوزاد را بریدند در حالی كه فاصله زن باردار تا بیمارستان كمتر از 100 متر بود.

آنها نوزاد پسر خود را به احترام محبت های كاركنان هتل رجی نامیدند. این نوزاد پسر كه بیش از چهار كیلو وزن دارد كاملا سالم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha