سلامت نیوز : وزیر بهداشت در این مراسم ضمن تشکر از  دکتر شیبانی که بیش از 30 سال در خدمت مردم بوده اند، اظهار داشت: وی پرونده درخشانی در حوزه دارو و غذا دارد که در صدر آن صداقت قرار دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ جناب دکتر طریقت همچنین از جناب دکتر حاجی آخوندی برای قبول سمت معاون غذا و دارو و رئیس سازمان غذا ودارو در این برهه حساس حیاتی تشکر نمود از وی خواست که با کمک سایر همکاران در این سازمان به تامین آرامش و نیازهای حیاتی مردم در حوزه دارو، غذا و تجهیزات و ملزومات پزشکی بپردازد. همچنین وی اذعان داشت که با توجه به تحریم ها و کمبودها، آنچه باید جدی تر از قبل مورد توجه قرار گیرد، تولید است و باید تمام تلاشمان را کنیم که به جایگاه اصلی خود دست یابیم.

 در این مراسم  دکتر شیبانی ضمن تبریک سال نو و خیرمقدم به  دکتر حاجی آخوندی برای حضور در این سازمان گفت با توجه به شناختی که طی این چندسال از  دکتر حاجی آخوندی بدست آورده ام، با طیب خاطر این امانت را به دست وی می سپارم.

ریاست سابق سازمان غذا و دارو با تشکر از کلیه همکاران محترم در سازمان غذا و دارو گفت با توجه به چالشها و تنش هایی که این چندساله داشتیم اگر لطف خداوند متعال و کمک و همکاری کلیه همکاران محترم در سازمان غذا و دارو نبود مطمئنا به مشکلات بیشتری برمی خوردیم. ما با کمک همکارانمان توانستیم در این دوره هم سازمان را تشکیل دهیم و هم شعار حمایت از تولید و مدیریت واردات را به تحقق برسانیم. و مطمئنا در آینده نیز با توجه به مدیریت دکتر حاجی آخوندی شاهد پیشرفت های بیشتری خواهیم بود.

 دکتر حاجی آخوندی  نیز با تشکر از  دکتر شیبانی که در دوره تصدی گری خود تیم خوبی را تشکیل داده اند و مهارت و کارآزمودگی مدیران این سازمان نمود خوبی را در حوزه غذا و داروی کشور دارد. وی اظهار داشت یکسری برنامه های جدید هم دارم که در اولین جلسه ای که انشاالله به زودی برگزار می گردد مورد بررسی و برنامه ریزی قرار می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha