دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 70794
سلامت نیوز: دکتر طریقت منفرد با اعلام اینکه هیچ جای نگرانی برای دانشجویان علوم پزشکی و فارغ التحصیلان وجود ندارد، گفت: دانشجویان در حال تحصیلی که از سال گذشته دانشجوی ورودی دانشگاه علوم پزشکی تهران محسوب می شوند برای تحصیل بین دو دانشگاه تهران و ایران اختیار انتخاب دارند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  از انتخاب دکتر مسعود اعتمادیان به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر غلامرضا شاه حسینی به عنوان رییس هیات انتقال دانشگاه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفا آنلاین ،دکتر محمدحسن طریقت منفرد ضمن اعلام این مطلب همچنین  تاکید کرد: با این ادغام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمینه آموزش پزشکی به دلیل رسیدگی بیشتر به مراکز درمانی و بیمارستان ها مختل شده بود، دانشگاه علوم پزشکی ایران که یکی از دانشگاه های موفق علوم پزشکی بود حذف شده و دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز به دلیل افزوده شدن امکانات فراوان به خود نیازی به رقابت با سایر دانشگاه ها در خود نمی دید و عملاً نیز چنین شده بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با انتزاع دو دانشگاه از هم دوباره شاهد به وجود آمدن فضای رقابت سالم در بین سه دانشگاه فعال علوم پزشکی در تهران خواهیم بود.

 

دانشجویان پزشکی و فارغ التحصیلان نگران نباشند

 

دکتر طریقت منفرد با اعلام اینکه هیچ جای نگرانی برای دانشجویان علوم پزشکی و فارغ التحصیلان وجود ندارد، گفت: دانشجویان در حال تحصیلی که از سال گذشته دانشجوی ورودی دانشگاه علوم پزشکی تهران محسوب می شوند برای تحصیل بین دو دانشگاه تهران و ایران اختیار انتخاب دارند.

 

مصوبه شورای گسترش برای انفصال دو دانشگاه کفایت می کند

 

وزیر بهداشت با اعلام اینکه برای انفصال دو دانشگاه از هم مصوبه شورای گسترش کفایت می کند و نیاز به مصوبه دیگری نیست، اظهار داشت: برای ادغام یک کمیته انتقال تشکیل شده بود که برای انجام اقدامات لازم انفصال دو دانشگاه نیز همین کمیته با اعضای دیگری کار انتزاع دو دانشگاه را انجام خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha