سلامت نیوز :منعم شمشادی گفت: خانم طاهره شادکام یکی از مصدومان حادثه فرودگاه جده عصر دیروز به ایران اعزام شد، اما آقای رئیسی دیگر مصدوم، در صورت ترخیص از بیمارستان به ایران اعزام خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه مکرمه به تشریح آخرین وضعیت مصدومان حادثه فرودگاه جده پرداخت و گفت: هادی رئیسی 42 ساله یکی از مصدومان حادثه، در بخش آی سی یو بیمارستان سلیمان فقیه جده بستری است.

وی خاطر نشان کرد: خونریزی گوش علامت این است که شکستگی قاعده جمجمه دارد، در سونوگرافی هم که از شکم وی انجام شده، سالم بوده و مشکل خونریزی داخلی ندارد. بعدازظهر روز گذشته قرار بود مشاوره‌های گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی، ارتدوپدی و نورلوژی بر روی وی انجام شود.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه مکرمه گفت: در صحبتی که با پزشکان معالج انجام شد، وضعیت وی را از لحاظ عمومی خوب ارزیابی کرده‌اند. بیمار در حال گرفتن آنتی بیوتیک و داروهای مسکن است و پزشکان گفته‌اند که امروز صبح، سی تی اسکن سر دوباره تکرار می‌شود. 

شمشای ادامه داد: بیمار مقداری مضطرب و نگران بود که با صحبت‌های انجام شده و اطمینان برای اینکه مشکلی ندارد، از اضطراب وی کاسته شده است. آقای رئیسی، اصرار بر برگشت به ایران و ادامه درمان در کشور را دارد.

 وی یادآور شد: اما وضعیت مریض دوم خانم طاهره شادکام 45 ساله، تنها پارگی و زخم پشت ساق پا دارد که پس از بخیه و پانسمان، به مدت 10 ساعت در بیمارستان بستری بود و با دریافت آنتی بیوتیک خوراکی همراه با مسکن از بیمارستان ترخیص و عصر دیروز به ایران اعزام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha