سلامت نیوز : مسعود اعتمادیان افزود: با تشکیل مجدد دانشگاه علوم پزشکی ایران تمام سعی خود را به کار می گیریم که در کنار دو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران و با هماهنگی هم بتوانیم آموزش و درمان شایسته مردم ایران را بهتر از قبل ارائه دهیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: جا دارد از ریاست جمهوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شورای گسترش آموزش پزشکی و معاونان وزارتخانه برای احیای مجدد دانشگاه علوم پزشکی ایران، که مزین به نام مقدس ایران است قدردانی کنیم و امیدواریم در یک فاصله زمانی کوتاه به شکوفایی مجدد دست یابیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: تا آنجایی که بررسی کرده ایم فقط یک دوره دانشجویان از طریق کنکور سراسری با کد مشترک وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شده اند، که این عزیزان به اختیار خودشان می توانند دانشگاه علوم پزشکی مورد نظر خود را برای ادامه تحصیل از بین یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران یا ایران انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه هر دو دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران ممتاز هستند، گفت: هم دانشگاه علوم پزشکی تهران و هم دانشگاه علوم پزشکی ایران همانند گذشته از این پس نیز در جهت تحقق اهداف نظام سلامت گام برخواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha