از نظر قانون باید تا یک هفته آینده مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی برای تعیین رییس کل و اعضای شورای عالی تشکیل شود.

رییس کل و شورای عالی نظام پزشکی تا هفته آتی مشخص می‌شوند

سلامت نیوز : رییس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی بر لزوم تشکیل مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی به منظور تعیین رییس کل و اعضای شورای عالی این سازمان، حداکثر تا یک هفته آینده تاکید کرد.

دکتر مراد هاشم‌زهی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره آخرین اخبار از ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی گفت: هیات مدیره‌ نظام پزشکی‌های شهرستان‌ها 27 اسفند سال گذشته به منظور تعیین رییس و هیات رییسه و همچنین تعیین نماینده‌ها برای حضور در مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، تشکیل جلسه دادند.

وی افزود: سه هفته پس از مشخص شدن نمایندگان هیات مدیره نظام پزشکی‌های شهرستان‌های مختلف، باید مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی به منظور تعیین رییس کل و همچنین اعضای شورای عالی سازمان نظام پزشکی تشکیل شود.

رییس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی ادامه داد: بر این اساس از نظر قانون باید تا یک هفته آینده مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی برای تعیین رییس کل و اعضای شورای عالی تشکیل شود.

هاشم‌زهی با بیان اینکه هیات نظارت به تنهایی نمی‌تواند جلسه مجمع عمومی نظام پزشکی را تشکیل دهد، گفت: سازمان نظام پزشکی باید در زمینه محل برگزاری جلسه و اطلاع‌رسانی به اعضا اقدام کند. در این زمینه مکاتباتی از سوی هیات نظارت بر انتخابات با رییس کل سازمان صورت گرفته است.

وی در پایان افزود: در مجموع بر اساس قانون باید تا یک هفته آینده مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی تشکیل و رییس کل و اعضای شورای عالی این سازمان مشخص شوند. تمام اقدامات مربوطه با نظارت هیات مرکزی نظارت بر انتخابات صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha