جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 7090

پزشکان در چین در داخل بدن یک زن سی و یک ساله 26 عدد سوزن پیدا کرده اند.

کشف 26 سوزن در بدن یک زن چینی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از بی بی سی، پزشکان به این نتیجه رسیده اند که افکار سنتی در میان برخی روستائیان چین که فرزند پسر را به فرزند دختر ارجح می داند، باعث شده است که اقوام این زن، احتمالا پدر و مادربزرگش، وقتی او نوزادی بیش نبوده از شدت خشم این سوزنها را به بدن او وارد کرده باشند.

اما هیچ راهی برای اثبات این نظریه وجود ندارد چون آنها درگذشته اند.

تعدادی از این سوزن ها وارد اعضای مهم بدن "لو کویفن" شده است. معاینات پزشکی نشان داده که این سوزن ها از جمله به ششها، کبد و کلیه های خانم کویفن راه یافته است؛ یکی از سوزن ها حتی در مغز این زن جوان سه تکه شده است.

ظاهرا خانم لو به خاطر مشاهده خون در ادرارش به بیمارستان مراجعه کرده است که در جریان عکسبرداری رادیوگرافی پزشکان متوجه این سوزن ها در بدنش می شوند. تا پیش از مراجعه به بیمارستان خانم لو زنی سالم بوده است.

نیاز به جراحی

یک گروه پزشکی 23 نفره، شامل پنج جراح آمریکایی و کانادایی، سرگرم بررسی این پرونده پزشکی عجیب هستند. آنها در پی آن هستند که بهترین راه برای خارج کردن این سوزنها را پیدا کنند.

لو کویفن قرار است در بیمارستان بین المللی "ریچلند" در کنمینگ، مرکز استان یونان چین، جراحی شود.

ژو می، رییس پزشکان این بیمارستان به بی بی سی گفت که خارج کردن این سوزن ها طولانی و پیچیده خواهد بود و برای این کار به چند جراحی نیاز است.

این بیمارستان، اولین جراحی را که هزینه آن 22 هزار و پانصد دلار است، به طور مجانی انجام می دهد. اما خانم لو، که از اهالی روستای سونگمینگ است، باید هزینه سایر جراحی ها را تامین کند.

در برخی روستاهای چین هنوز هم فرزند پسر را مهمتر از فرزند دختر می دانند که یکی از دلایل آن ادامه نام فامیل خانواده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha