سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 70936
سلامت نیوز :  ازدواج در ایران تنها پیوند و زندگی مشترک دو انسان نیست. بلکه در واقع پیوند دو خانواده و دو فامیل است. ما هرگز با یک شخص ازدواج نمی کنیم، ما با یک فامیل ازدواج می کنیم.یک آدم متشخص وقتی ازدواج می کند، خانواده همسرش را نیز چون خانواده خود می داند و همان طور که با اعضای خانواده اش رفتار می کند با اعضای خانواده همسرش برخورد می کند یعنی مادر و پدر همسر را مانند مادر و پدر خود می داند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان ؛ اگر خود هفته ای سه بار به دیدن پدر و مادرش می رود، می داند که همسرش نیز این حق را دارد که هفته ای سه بار به دیدن پدر و مادرش برود. اگر پدر و مادر خود را ماهی یک بار به شام دعوت می کند پدر و مادر همسر را نیز ماهی یک بار به شام دعوت می کند و...واقعیت این است که پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده ما جزو ارکان علاقمندی ما هستند و هر کسی آن ها را دوست داشته باشد و به آن ها محبت بورزد در دل ما جا باز می کند، چه خوب است که آن شخص همسر ما باشد.

متأسفانه بسیاری از مشکلات خانوادگی بر سر همین موضوع اتفاق می افتد و زن و مردی که می توانند با یک چرخش کوچک در نگاه و رفتارشان با خانواده همسر، زندگی خود را بسیار شیرین کنند، از این مهم غفلت می کنند و گاه خانواده همسر خود را با بی ادبی مورد بی مهری قرار می دهند.یک آدم متشخص همان طور که دغدغه خانواده خود را دارد دغدغه خانواده همسرش را هم دارد و بنابراین به شدت در دل همسرش جا باز می کند و مورد علاقه شدید او قرار می گیرد.

مثال:

زن: چرا این قدر زیاد پرتقال گرفتید؟

مرد: دیدم کیفیت و قیمتش مناسب است برای پدر و مادر خودم و پدر و مادر شما هم گرفتم.

(نگاه قدرشناسانه و لبخند محبت آمیز و مملو از شادی زن و تشدید عشق مرد در دل زن)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha