سلامت نیوز : حسینعلی شهریاری اظهار داشت: هنوز اعضای هیئت علمی و گروه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران نسبت به ادغام معترض هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی در پاسخ به این پرسش که چرا معترض هستند در حالی که باید راضی باشند که رتبه علمی شان با این ادغام بالاتر رفته است، گفت: آنها این اعتقاد را ندارند. قبلاً هم نامه نوشته بودند هم به کمیسیون و هم به شورای گسترش آموزش پزشکی تا این ادغام انجام نشود.

وی با اشاره به اینکه احتمال دارد برای دانشجویانی که سال گذشته به نام دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شده‌اند مشکلاتی پیش بیاید، ادامه داد: این ادغام آسیبی نمی‌زند زیرا اکثر اعضای هیئت علمی و دانشجویان با آن موافق هستند، فقط احتمالاً دانشجویانی که سال گذشته به اسم تهران پذیرش شدند، ممکن است مشکل داشته باشند.

وی در پایان درباره واکنش مجلس به این ادغام نیز با تأکید بر اینکه این اقدام قانونی است، گفت: دفعه قبل هم که ادغام انجام شد، کار غیرقانونی صورت نگرفته بود. ما فقط می‌خواهیم کار کارشناسی داشته باشند که آسیبی به آموزش پزشکی وارد نشود.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز طی ابلاغی به روسای دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران چگونگی وضعیت آموزش دانشجویان علوم پزشکی را اعلام کرد.

براساس این ابلاغ، آموزش همه دانشجویان در ترم جاری کماکان به عهده معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران است و در رابطه با ترم آتی با نظر کمیته منتخب از سوی وزیر بهداشت و دانشجویان تصمیم گیری خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha