سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷

سلامت نیوز :به همت خیرین سلامت، تعداد ۱۲ دستگاه دیالیز خریداری و به نقاط مختلف کشور ارسال شد.

به گزارش سلامت نیوز  ؛ تعداد ۱۲ دستگاه دیالیز با همت مجمع خیرین سلامت و مشارکت بنیاد امور بیماریهای خاص و انجمن رهپویان امام زمان (عج) و خیرین استان خراسان رضوی خریداری و به مراکز مختلف درمانی کشور و مورد نیاز ارسال خواهد شد.

بنا برهمین گزارش، این ۱۲ دستگاه دیالیز در شهرستان‌های کلات و تربت جام استان خراسان رضوی، بابل در استان مازندران، شهرکرد و بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، اهرم و کنگان در استان بوشهر و یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و استان خوزستان نصب و راه اندازی خواهد شد.

شایان ذکر است، هزینه خرید یک دستگاه دیالیز بالغ بر 500 میلیون ریال بوده و در مجموع مبلغ کل دستگاه‌های خریداری شده بالغ بر شش میلیارد ریال است.

اضافه می‌شود در سال گذشته تعداد ۴۱ دستگاه دیالیز با همّت مجمع خیرین سلامت و با مشارکت بنیاد امور بیماری‌های خاص و نیکوکاران خریداری و در مناطق مختلف کشور نصب و راه اندازی شده است.

هموطنان جهت کسب هرگونه اطلاع و یا همکاری در امور ساخت و ساز مراکز درمانی و یا تهیه تجهیزات پزشکی و یا حتی مشارکت در تامین بخشی از هزینه‌های آن می‌توانند با دفاتر این نهاد مردمی و خیرمدار در سراسر کشور و یا با تلفن های ۸۸۵۴۵۰۲۷ و ۷- ۸۸۵۴۳۷۹۴ در تهران تماس حاصل نمایند.

همچنین عزیزان خیراندیش که تمایل به همکاری دارند می‌توانند وجوه اهدایی خود را به حساب جاری سپهر صادرات به شماره ۰۱۰۶۹۲۰۶۹۲۰۰ بنام مجمع خیرین سلامت واریز و شماره فیش واریزی را با قید نوع مصرف و نیت خود به شماره‌های فوق اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha