سلامت نیوز : معاون بهداشت وزیر بهداشت از ابلاغ نسخه فروردین ماه 92 برنامه پزشک خانواده که تکمیل شده همان نسخه 02 شهری است به دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر فاطمه رخشانی در گردهمایی توسعه برنامه پزشک خانواده با رویکرد اصلاح نظام سلامت این خبر را اعلام کرد و گفت: نظام سلامت کشور به نسخه 02 پزشک خانواده پایبند است فقط در نسخه فروردین ماه 92 سعی کرده ایم اشکالات گذشته وجود نداشته باشد و اجرای برنامه به سادگی امکانپذیر شود.

وی افزود: برنامه پزشک خانواده به عنوان هدیه نوروزی نظام سلامت به مردم در 9 استان آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل، یزد، مازندران، قزوین، فارس و خراسان جنوبی که مجموعاً 15 دانشگاه علوم پزشکی در آن ها فعال هستند طبق این نسخه اجرایی می شود.

وی ادامه داد: نسخه جدید با تجاربی که از اجرای برنامه پزشک خانواده شهری در استان مازندران و شهرستان های شیراز، جهرم و فسا کسب شده، تنظیم شده است.

دکتر رخشانی با اشاره به تجربیات ارزنده دکتر طریقت منفرد در خصوص اجرای برنامه پزشک خانواده گفت: در 45 روز اخیر از تجارب ویژه ایشان در این مسیر بسیار استفاده کرده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha