سلامت نیوز : محمدرضا آملازاده در جدید‌ترین اظهارات و اقدامات مدیریت بحران استان خوزستان برای زلزله‌زدگان استان بوشهر در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: 100 امدادگر هلال احمر استان خوزستان به استان بوشهر اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه همه شهرهای استان خوزستان برای اعزام نیرو به بوشهر اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: همه شهرهای خوزستان به ویژه بهبهان، هندیجان و دزفول برای اعزام نیرو به استان بوشهر اعلام آمادگی کرده‌اند.

*اعزام آمبولانس‌های اتوبوسی به بوشهر

آملازاده با اشاره به اعزام تجهیزات به استان بوشهر تأکید کرد: آمبولانس‌های اتوبوسی برای امدادرسانی به استان بوشهر اعزام شده‌اند و در صورت نیاز این اعزام‌ها ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: این اتوبوس‌های آمبولانسی هرکدام با تجهیزات کامل امدادرسانی و فوریت‌های پزشکی است و ظرفیت هرکدام از آنها 12 تا 14 نفر است.

*اعزام ارزاق به استان بوشهر

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان یادآور شد: دقایقی پیش برای زلزله‌زدگان استان بوشهر ارزاق ارسال شده است و این اعزام‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه برای 2 هزار نفر ارزاق ارسال شده است، متذکر شد: برای دو هزار نفر و به مدت 10 روز ارزاق ارسال شده است.

  زلزله شهر کاکی در استان بوشهر رأس ساعت 16:22 عصر امروز به وقوع پیوست و هنوز اطلاع دقیقی از میزان خسارت‌های مالی و جانی اعلام نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha