سلامت نیوز : محمدجواد جعفریان در گفت‌وگو با فارس در مورد اقدامات انجام شده این سازمان برای ارائه خدمات به زلزله‌زدگان بوشهر اظهار داشت: پس از وقوع زلزله در منطقه کاکی شنبه بوشهر تیم ارزیابی مشتمل بر کارشناسان خانم و آقا برای بررسی وضعیت فرهنگی و اجتماعی به منطقه بوشهر اعزام شدند.

وی ادامه داد: همواره با وقوع زلزله زنان، کودکان، سالخوردگان و معلولان بیشترین آسیب روحی را می‌بینند که ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به این قشر ضروری به نظر می‌رسد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌ احمر تأکید کرد: با توجه به اینکه در فصل مدرسه قرار داریم و دانش‌آموزان در حال تحصیل هستند سعی داریم با کمک دستگاه‌های همکار و استفاده از ظرفیت جوانان هلال احمر با برپا کردن مدارس موقت کلاس‌های درس را دایر کنیم.

به گفته جعفریان با توجه به شرایط معیشتی مردم منطقه بوشهر سر و سامان دادن باغها، مزارع و دام‌ها از دیگر وظایفی است که باید به آن توجه کرد تا روزمره مردم منطقه با مشکل مواجه نشود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اعضای جوان جمعیت هلال احمر در استان‌های خوزستان، فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد آماده باش هستند تا پس از اتمام اسکان اضطراری برای ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی وارد عمل شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha