سلامت نیوز : کاووس محمودی امروز در گفت‌و‌گو با فارس با اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر استان کرمان برای امدادرسانی به مردم مناطق زلزله‌زده بوشهر اظهار داشت: 10 تیم امدادی واکنش سریع به سرپرستی معاون امداد و نجات هلال احمر، بالگرد امداد و تیم‌های تجسس جمعیت هلال احمر استان کرمان به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

وی عنوان کرد: ‌10 تیم امدادی اعزامی به مناطق زلزله‌زده شامل 35 نیروی تخصصی و زبده هستند که 10 نفر از آن‌ها شامگاه سه‌شنبه با بالگرد امداد برای امدادرسانی به مردم بوشهر به مناطق زلزله‌زده این استان رفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: 25 امدادگر متخصص و زبده جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز صبح امروز از طریق راه زمینی به مناطق زلزله‌زده بوشهر اعزام شدند تا خدمات مورد نیاز را به مردم زلزله‌زده ارائه کنند.

محمودی تصریح کرد: تیم تجسس جمعیت هلال احمر استان کرمان با دو قلاده سگ زنده‌یاب و دستگاه‌های تجسس زنده‌یاب در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر در حال امدادرسانی هستند.

وی با اشاره به این‌که استان کرمان دارای تجربه ارزشمند و بالایی در زمینه زلزله است، افزود: کرمان تنها استانی است که به غیر از استان‌های معین در مناطق زلزله‌زده بوشهر حضور دارد.

این مسئول در مورد ارسال کمک‌های غیر مادی مانند پتو و مواد غذایی برای زلزله‌زدگان بوشهر گفت: تاکنون درخواستی مبنی بر ارسال این اقلام به جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha